·235 syf.··Beğendi
···Okunma: 08 Eylül 2020 12:08 Çocukluğumdan beri adını sık sık duyduğum bir kitap. Maalesef ancak şimdi okuyabildim ve iyi ki okudum. Çocuk kitabı olarak lanse ediliyor ama her yaştan okura hitap edecek türden. Ve içinde öyle güzel, ince duygular var ki! Kitapta bir grup çocuğun, Arsa adını verdikleri boş bir mekanı mesken tutmaları, orda oyun oynamaları ve Arsa'yı ele geçirmek isteyen başka mahallerin çocuklarıyla savaşmaları vs anlatılıyor. Çocuklar o kadar masum, o kadar naifler ki! Birbirine düşman olanlar bile gerektiğinde saygı çerçevesinde centilmence davranıyorlar. Dostluk, beraberlik, aitlik, sevgi, saygı ve daha birçok duygu Pal Sokağı'nda. Pal Sokağı'nın güzel çocuklarını çok sevdim ve onları sevgiyle uğurluyorum.