Boğazımda koca bir düğüm olan kitaptır. Yazarın diğer kitaplarını da okudum. Ama bu kitap başka, bu kitap ne zaman aklıma gelse boğazım yanıyor. Herkese tavsiye edemem ne yazıkki. Herkesin kaldırabileceği bir gerçek değil. Kurgu değil gerçek diyorum, çünkü maalesef Afganistan'da hep yaşanan ve hala yaşanmakta olan şeyler kitaptakiler.