·432 syf.··Beğendi
···Okunma: 26 Haziran 2020 18:19 Bu kitap başta dış kapağıyla dikkatimi çeken bir kitaptı.Tatlı bir aşk hikayesi sanıp konusunu bile yanlış anladığım kitap bakış açımı değiştirdi.Nazlı'nın yaşadıklarını okurken bazen boğazım düğümlendi bazen de cesaretine hayran kaldım.Dışarıdan bakıldığında kötü yargılanmayı hak eden bir kitap değil.Alıntıları olsun hoş ayrıntıları olsun yaşama zorlukları ve Nazlıyla Ezel'in arasındaki atışmalar olsun çok hoşuma gitmişti.Ama Nazlı hem umutsuzdu,hep karamsardı yaşama ihtimalini göz önünde bulundurmadan hareket ediyordu.Ama sonunda kendine inandı ve unuttuğu gerçeği hatırlayıp kendini buldu.