Puan vermedi·324 syf.··Beğendi
· Bu kitabı ortaokul zamanlarında keyif alarak okumuştum. Çok akıcı ve tatlı bi kitap. Bu kitabı okuduktan sonra etkilenip bende gizli bir defter tuttum yaklaşık 4 -5 yıl falan oluyo heralde benimde bir gizli defterim var. Bu kitabın hem okuması keyifliydi hemde bu kitap sayesinde çok güzel bi alışkanlık kazanmış oldum.