Puan vermedi·68 syf.····Okunma: 08 Eylül 2020 22:32 Her ne kadar kadının tek başına yaşadığı aşkı bizlere saplantılı bir duygu durumu gibi gösterse de kitabın en vurucu noktası hiç kuşkusuz aşkının yüceliği olmalı. Öyle ki adsız olan bu kadın karşısındakine hiçbir koşulda mecburiyet olmamıştır çünkü. Kendini hatırlatmak istememek içten içe hatırlanan olmayı dilemiştir. Sevilmek için uğraşmamış sevmeyi yeğlemiştir. Amacı sevilmek olsaydı o mektup ölmeden önce yazılmazdı. Kim bilir belki de aşka aşık bir kadının mektubunu okuduk biz. “Dünün dünyasında kalmış aşka aşık kadının mektubu”