Esma

@esma77
9/10
·331 syf.··
Beğendi
·
2020 15. kitabı
Kitaba büyük bir beklenti ile başladım malum herkesin dilindeydi ve bu beklentimi tamamen karşıladı. Başlarda kitabın içine girmekte zorlandım yazı stilinden dolayı ama bir süre sonra o kadar güzel bir hal aldı ki akıp gitti resmen. Bu kadar gerçekçi yazılması da tamamen sizi kitabın içine çekiyor ve kendinizi oradaymış gibi hissediyorsunuz. Tavsiye ederim herkese~
KörlükJosé Saramago · Kırmızı Kedi Yayınları · 2022132,2bin okunma
·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.