Kitaba büyük bir beklenti ile başladım malum herkesin dilindeydi ve bu beklentimi tamamen karşıladı. Başlarda kitabın içine girmekte zorlandım yazı stilinden dolayı ama bir süre sonra o kadar güzel bir hal aldı ki akıp gitti resmen. Bu kadar gerçekçi yazılması da tamamen sizi kitabın içine çekiyor ve kendinizi oradaymış gibi hissediyorsunuz. Tavsiye ederim herkese~