Her insanın içinde iyi ve kötü vardır ama hangisini seçeceği kendi elindedir. Kötülüğü seçip onun tadını aldıktan sonra, en sonunda iyiliği seçtiği halde kendini kötülüğe bırakan birini görüyoruz kitapta da. Onu bu hale getiren bilim değil, insanın ta kendisiydi.
Yazarın, kabuslarından etkilenip böyle bir kitap yazması da beni oldukça şaşırttı...