·168 syf.··Beğendi
···Okunma: 10 Eylül 2020 16:13 Kitap hayattan bir kesit alınıp koyulmuş gibi aslında.
Sonunda kötülüğün kazanması yönünden kitap çok eleştirilmiş olsa da günlük hayatımızda da durum bundan pek farksız aslında.Bu şekilde bitmesi bence daha iyi olmuş, kötülüğe karşı bizi daha çok öfkelendiriyor çünkü. Mümin dedenin pasif iyiliği; günlük hayatta da özünde iyi, işini tam yapan fakat suya sabuna dokunmayan, başına bir iş gelir diye kötülüğe dur demeyen insanların kötülüğe karşı yetersiz kaldığını bize gösteriyor. Ninenin sadece kendini düşünmesi, her şeye söylenip kötü ve güçlüye karşı itaat edilmesi gerektiğini benimsemesi çevremizde çok gördüğümüz karakterlerden. Bunlara karşılık çocuğun masumiyeti saflığı en çok etkileyenlerden.