Puan vermedi·158 syf.··Beğendi
···Okunma: 11 Eylül 2020 16:19 Çalıştığım Sağlık Ocağının tozlu deposunda bulup, temizleyip zimmetime geçirdiğim bir kitaptır kendisi :) İyiki bulmuşum :) Harika bir uyanış hikayesi :) Darısının kendi güzel ülkemin insanları içinde olmasını canı gönülden diliyorum . Kesinlikle okunmalı ve okutturulmalı.