·273 syf.····Okunma: 12 Eylül 2020 12:53 Erdal Demirkıran ın bir dönem kitaplarını takip ettiğim dönemlerde okuduğum bir kitaptı. Erdal demirkıran belli fikirlerini ve düşüncelerini çok beğendiğim bir yazardır. Burada da zamanın aslında çok değerli olduğunu ve ömrümüzde bu zamanı uyuyarak geçirdiğimizde aslında onca günlerden , yıllardan vazgeçtiğimizi anlatan bir kitap. Başarıya ulaşmak için uyumak yerine o zamanı amaçlarımızın gerçekleşmesine harcamamız gerektiğini bir çok örnekleme ve öykülemeyle anlatan bir kişisel gelişim türü bir kitabı .