·432 syf.····Okunma: 12 Nisan 2020 17:56 Kitap çok güzeldi, kesinlikle klişe değildi, alıntılar anlamlı, herkesin kendini bulabileceği türdendi. Nagi’nin kalemi kendini en yalnız hissedenlere, kendini tanımaya çalışanlara, hayallerinden vazgeçmeyenlere... kısacası herkese hitap ediyor. Nazlı’ nın güçlü duruşu, Ezel’ in kalbi, Ecem’ in arkadaşlığı.... Hepsi çok güzeldi. Hatırlarsanız kitabın başındaki giriş bölümü çok çarpıcı ve merak uyandırıcıydı. Fakat sonu bana göre biraz yetersiz kalmıştı, daha güzel bağlanabilirdi. Ama bu kitap her şeyiyle çok güzel. Teşekkürler Nagi <3