10/10
·416 syf.··
2020 48. kitabı
·
9 günde okudu
·
Okunma: 13 Eylül 2020 19:28
“... bir şeyleri hayal etmenin en kötü yanı hayal etmeyi bırakmak zorunda kalmaktır ve bu insanın canını çok yakar.” Şahane bir kitabın yorumuyla geldim! Yeşilin Kızı Anne, gerçekten şahane bir kitaptı. Beklentimin de çok üstüneydi üstelik. Çok çok sevdim. Bazı kitapları tereddütsüz önerebilirsiniz ya, Yeşilin Kızı Anne benim için o kitapların arasında. Ayrıca artık favori kitaplarımın arasında da yer alıyor. Yaş ayırt etmeksiniz okunabilecek bir kitap. Kitaba başlar başlamaz sayfalar su gibi akıp gidiyor. Elinizden bırakmak istemiyorsunuz kitabı. Çünkü Anne o kadar tatlı, cıvıl cıvıl ve masum ki hayran kalıyorsunuz adeta. Her şeyi dile getirişi, kurduğu cümleleri, yaşadığı olaylar çok tatlı... İçiniz sımsıcak olduğu gibi yüzünüzde beliren tebessümle okuyorsunuz satırları. Keşke hiç büyümeseydin diye bile geçirdim içimden. Okuduğum en tatlı kız çocuğu sensin Anne! Hayatın önüne çıkarttığı talihsizliklere karşı sanki cebinde saklıyor gibi umudu kalbinde saklıyordu. Ayrıca kitapta karakterlerin hepsinin farklı karakteristik özellikleri olmasını çok sevdim. Çok güzel mesajlar da içeriyordu. Kitabın baskısını da çok sevdim, okurken arada bakıyordum güzelliğine... Kitabın konusundan kısaca bahsedeyim. Anne Shirley; kızıl saçlı, çilli, hayalleriyle yön bulan, çok konuşkan, on bir yaşında cıvıl cıvıl bir kız çocuğu. Evlenmemiş iki kardeş olan Matthew ve Marilla kendilerine yardım etmesi için bir erkek çocuğu evlat edinmek isterler. Fakat bir karışıklık sonucu, bir erkek çocuğu beklerken bir kız çocuğu ile karşı karşıya kalırlar! LÜTFEN OKUYUN VE ANNE İLE TANIŞIN! Pişman olmayacaksınız! Ben dizisini izlemeye kaçıyorum! İyi ki Anne! İyi ki tanıştık seninle!
Edebiyat
Yeşilin Kızı AnneL. M. Montgomery · Ephesus Yayınları · 202017,9bin okunma
·
8 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.