Puan vermedi·145 syf.··Beğendi
· Oncelikle by yorumumu ve takdirimi baş karakterimize armağan ediyorum hayran olduğum biri oldu kendinisini hiç gormesemde..
Tek gecede okudugum kitaplardan biri oldu olaylardan baya etkilendim usluba falan bu yuzden dikkat etmek aklima gelmedi.