•Aşık olduğunu nasıl anlarsın?
Etkinlik
·1 alıntı·
107 Gösterim
6 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
onu gorende kalbin agzindan cikicak gibi olursun. bi de aklinda onu dusunurken aptalca siritirsin
başka birinin tarifi ile anlamak imkansızdır. Ancak yaşanırsa anlaşılır.....
Sen artık kendi dünyandan çıkarsın, bir başkasının dünyasına kahraman olursun. Sana verilen iyi kötü her rolü, sergileyebilirsin.Yeter ki o dünyada barınabilesin. Yani işte, kendini böyle bir dünyada bulmuşsan ve çoktan rolünü sergilemeye başlamışsan, az da olsa anlayabilirsin. :) "Aslına bakarsan, metaforla dahi anlatılamayacak bir şey, bir yüz cilt yazsam ucundan kıyısından belki " 😄
Keşke hiç anlaşılmasa
İremsu ALSAT
Gönderi Sahibi
Keşkelerle kendini mahvedersin
Aşık olmak daha kötüsü
İremsu ALSAT
Gönderi Sahibi
Aşık olmak güzel şey aslında ama kıymetini bilmeyen insanlar herşeyi mahvediyor aşk sadece masum bir duygu