Sen artık kendi dünyandan çıkarsın, bir başkasının dünyasına kahraman olursun. Sana verilen iyi kötü her rolü, sergileyebilirsin.Yeter ki o dünyada barınabilesin.
Yani işte, kendini böyle bir dünyada bulmuşsan ve çoktan rolünü sergilemeye başlamışsan, az da olsa anlayabilirsin. :) "Aslına bakarsan, metaforla dahi anlatılamayacak bir şey, bir yüz cilt yazsam ucundan kıyısından belki " 😄