Bu kitabı bana kuzenim önermişti ve iyi ki de okumuşum diyorum bu kitabı okurken ön yargım hiç yoktu.Akıcı bir kitap kitabı okuduktan sonra bana bir sürü şey kattı bu kitap.Engelli insanlara karşı zaten hoşgörü ile yaklaşıyordum bu kitaptan sonra daha da sevmeye başladım.Bu kitabı büyük küçük demeden herkes okumalı gerçekten ben bunu okurken sanki ben oradaymışım da bana yapılıyormuş gibi düşündüm empati kurarak okudum bu kitabı ve neredeyse tüm hayatımı değiştirdi bu kitap buradan kuzenime çok teşekkür ederim.