kitabi alip okudugumda nasil beynimden vuruldugumu hatırlıyorum her cumlede... cok uzun bir sure beni etkisi altinda birakmis, insanlara, iliskilere ve varolusumuza karsi bakis acimi derinden etkilemistir. bakıp çerez niyetine okurum diye alıyorsunuz bu kitabı ama bir solukta okumak imkansız. her cümlenin altı çizilebilir hepsi için kafa yorulabilir.. her kelimesi üzerine saatlerce düşünebileceğiniz,adam akıllı bir şekilde okumak için bence en az 3 hafta ayırmak gereken şaheser.