korluk'u ilk kez okuduktan sonra hissettiklerimi tarif edemem, o yogun sarsilmislik, aydinlanma, karamsarlik, umut ve yazarina duydugum muths hayranlik. takip eden kitaplarla o hayranlik adeta bir tapinmaya donustu benim icin, jose saramago dunyanin gelmis gecmis en buyuk yazarlarindan, fikir adamlarindan ve akitivistlerinden biriydi.
eger beni duyuyorsa bana bahsettigi tum kelimeleri icin minnettarım.