böyle bir kitap böyle bir anlatım çıkar mı bir daha merakla beklerim. Öyle içten öyle güzel yazılmış ki su gibi okudum. Ağladığım sahnelerde gerçekten çok kötü olmuştum. Mükemmel bir kitap, yaş fark etmez ne olursa olsun bu kitabı okuyun, okutturun.. En özel en sevdiğim kitaplarım arasında..yeri bende çook ayrıdır.
Konusu 2 çocukluk arkadaşının hayatları aslında. Babasından ilgi göremediği için çoğu vaktini hizmetçileri ve yakın dostları olan Alinin oğlu olan Hasan la vakit geçiren Emir. Çocukluklarından yetişkinlerine öyle güzel anları var ki, tabi birde ihanet gibi kötü anları da. Etkisinden uzun çok uzun bir süre çıkamadım.
Ben daha ne diyeyim, okuyun görün.
Asla pişman olmazsınız.