10/10
·424 syf.··
Beğendi
·
2020 24. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 14 Eylül 2020 21:38
Açıkça söylemem gerekirse hayatımda okuduğum en güzel kitaptı. Kitabı okur okumaz hemen filmini izlemeye koyuldum ancak her zaman üstünde durduğum gibi kitaplar filmlerinden daha güzel oluyor. Kitapta olan onca olay ve konuşma filminde yoktu. Her kişinin kendine özgü karakteri vardı ve bu kitaba ayrıca bir hava katmış. İlk başta Mr. Bingey' i seviyordum ancak ilerleyen bölümlerde Mr. Darcy' nin hayranı oldum diyebilirim. Konusu ağır ağır ilerliyor ancak hiç sıkılmadım her zaman bir bölüm daha bir bölüm daha diye diye okudum. Gönül rahatlığıyla bu kitabı alıp okuyabilirsiniz
Gurur ve ÖnyargıJane Austen · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202597,9bin okunma
·
18 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.