Bu kitabı ilk okuduğumda 5 veya 6. sınıfa gidiyordum. Daha bir şeyler hakkında yeni yeni görüşler edindiğim zamanlardı. Ve o yaşımda bile,11 veya 10, bu kitaba bir çok anlam yüklemiştim.
Gerçekten bana neden kitap okuduğumu fark ettirdi ve sevdiğim insanlara daha bi detaylı daha bi güzel bakmayı öğretti. Bence o yaşlarımın dönüm noktasıydı. Yazarının eline sağlık.