·64 syf.··Beğendi
···Okunma: 15 Eylül 2020 15:04 İlk kez bir kitabı hem bir çırpıda okudum hem de eğlenceli başlayıp gözyaşlarıyla uğurladım. Ne güzel bir hayal dünyanız var, ne güzel yansıtmışsınız olması gerekeni. Teşekkürler Dominique Demers. Kitapla ilgili yazılacak çok fazla bir şey yok, bu tür kitaplar sadece yaşanır.