10/10
·408 syf.··
Beğendi
·
2016 13. kitabı
·
43 günde okudu
·
Okunma: 09 Haziran 2016 08:24
Bu kitapi boyle gec okudugum ichin çok pişman oldum desem yeridi...filmini mende tezden seyr ettirmek istegi bile yaratdi..kitapsa yeniden daha muhtesem oldugunu kanitkadi..Yazar bi şaheser yaratmiş....Feridenin hayati her defasinda aglatdı...sonunda Kamranina kovustu ya bence tum acıları biter böyle insanın..kitap hem güldürdü,hem aglatdı hem şaşırtı,hem yaşamın gerçeklerini gösterdi, acıların da olacagını, mutlulugun da olacagını, hem iyi insanların,hem kötu insanların ede bileceklerini, daha neler neler anlatılmış....okumayan varsa eger gecikmesin derim.
ÇalıkuşuReşat Nuri Güntekin · İnkılâp Kitabevi · 2019123,5bin okunma
·
2 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.