·170 syf.··Beğendi
···Okunma: 15 Eylül 2020 21:25 Kitabın ilk bölümünde yazar toplama kampında yaşadıklarını anlatarak hem üzüldüğümüz hem de anlamlar çıkartmamızı sağlamış. Diğer bölümlerinde logoterapiden bahsettiği ve yine çok güzel anlamlar çıkartabileceğimiz bir kitap. Okurken 3 sayfa not aldığım ve beni düşündüren bi kitap oldu. Çevirisi de çok iyiydi göze batan hatalar görmedim. Her yetişkinin okuması gereken bir kitap olduğunu düşünüyorum bayıldım diyebilirim.