·80 syf.··Beğendi
···Okunma: 16 Eylül 2020 03:38 Başlarda çok sıkıcı gibi görünmesine rağmen
verdiği mesaj çok önemli: suç işlemek
pahasına bile olsa gerçek anlamda her şeyi
hissederek yaşamak. Evet hepimiz yaşıyoruz
ama yaşamdan aldığımız zevk veya hissettiğimiz
tutku bize ne kadar yaşadığımızı hissettiriyor? Ve
kaderimizi bilmeden bir gizem olarak yaşamanın
bizi gerçek anlamda yaşamaya ulaştırdığına
değiniyor. Hakikatin kendimizi bulmak ve
anlamaktan geçtiğini ise unutmamak gerek.
Betimlemeler konusuna girmiyorum bile,
olayların yaşandığı yerlerdeymiş gibi
hissediyosunuz kendinizi. Tabi tüm bu
güzelliklerin son sayfalarda farkına vardım bu
yüzden yarıda birakılmaması gerekiyor bence.
Kendini bulmak isteyenlere tavsiye ederim.