Bir yazarın romanı bölüp araya bilgi koymasını ve okuyucuyla sohbet etmesini genel olarak sevmem. Bana Tanzimat döneminden kalan ve profesyonel olmayan basit bir tavır gibi gelir. Bu kitapta da bu durum vardı ancak konunun ilginçliği ve güzelliği bir de akıcılık unsuru eklenince kitap gayet güzel aktı. Sonuç olarak okuduğuma pişman olmadığım güzel bir kitaptı. Zülfü Livaneli bu kitaba yeni bir son yazmış. Merakla bekliyorum.