Merhaba arkadaşlar size bir kitap yorumuyla geldim.
.
.
Güzel bir kişisel gelişim kitabı.Pelin hanımın yaşadıkları hayata tutunuşu hayat hikayesi.
.
.
Sohbet havasında okudum.Bazı sayfalarında ders niyeliğindeydi iyi seçin diyor pelin hanım iyi analiz yapın herşeyi diyor malesef çoğu zaman geç görüyoruz ama görüyoruz.
.
.
Farklı bir pencereden baktığımız güzel bir kitaptı.