·%10 (50/490 syf.)··Beğendi
Kitabı yarım bıraktım. Bunun iki sebebi var:
1. Kitabın dilinin anlaşılır olmaması bu gerek çeviriden gerek içinde çok fazla yabancı kelime barındırdığından oluşan bir sorun.
2. Kitabı okumak için bir altyapımın olmaması yine kelimeleri anlayamamam.
Bunun hakkında gerekli altyapıya sahip olduktan sonra ve kelimelere aşina olunca tekrardan okumaya döneceğim inşallah.