Fournier çok ilginç bir yazar . Yaşamından birçok derin anı mizahla geliştirerek okura aktarıyor. Bu kitabında da kendi otopsisine tanık oluyor. Yaşantılar, aşklar , başarılı- başarısız anlar, Kişiler ve daha birçok detaya yer verilmiş. Yazarın Nereye Gidiyoruz Baba? Kitabını da okumuştum. Kendini öylesine eleştiriyor ki adeta bundan keyif alıyor diyebiliriz . Başarılı bir kalem olduğu kesin. Bu tarz kısa yolculuklar yapmak isterseniz Fournier güzel bir uğrak yeri olacaktır . Keyifli okumalar .