10/10
·248 syf.··
Beğendi
·
2020 2. kitabı
Herşeyi çok derinden hissetmek hem bir nimet hem de bir lanettir. Belki de aynaydı bu kitap benim için. Derinden hissettim yazarın her satırlarını ama bir o kadar da o satırlar beni kendine hapsetti o derinlikte lanetlenmiş gibi hissetmek beni garip hissettirdi. Herkesin okuması gereken bir kitap. Kendi benliğinizden cümleler bulacağınız bir o kadar da size varlığınızı sorgulatacak.
1000Kitap
ŞizofrenEmre Timur · Az Kitap · 2018571 okunma
··
13 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.