Bir kitabın ilk olarak filmini ya da dizisini izlediysem kitabı okumakta fazla zorlanıyorum. Çünkü hayal gücü sıfıra iniyor ve kitaptaki karakterleri kafamda hep filmdeki gibi canlandırıyorum ama bu kitapta bunu çok hissetmedim. Karakterler bir hayli renkli ve güzel olan bir dizinin kitabını her şeye rağmen okumak benim için bir harikaydı. Dizinin mükemmelliğini bir yana bırakıyorum o ayrı ama kitabı okurken gülmelerime engel olamadım.