·92 syf.··Beğendi
···Okunma: 19 Eylül 2020 13:38 Ilk defa Mustafa Kutlu okudum ve kitabı çok beğendim. Içerisinde ayrı ayrı hikayeler bulunsa da aslında hikayelerin sonu hep aynı kişiye çıkıyor. Verdiği mesajlar çok anlamlıydı... okumak isteyenlere tavsiye ederim...