Puan vermedi·690 syf.··Beğendi
· 7 kitap içerisinde benim için en iyisi sanırım buydu. Kitabın özenle düşünülmüş ve özenle yazılmış olduğu o kadar belli ki. İnce detaylar, benim asla aklıma gelmeyecek şekilde sonuçlanan birçok olay ve daha bunun gibi sayabileceğim onlarca mükemmel şeyler ile doluydu ki kitap, ağzımın açık kaldığı pek çok şey var. Beklediğimden çok daha iyi bir sonla bitti ve okurken çok keyif aldım. Soluksuz okudum birçok yeri. Bu seriyi bitirmiş olmanın vermiş olduğu bir hüzün var içimde. Bir boşluktayım sanki. Bugün 1. kitaptan tekrar başlasam okumaya aynı keyifle okurum. Kısacası harikaydı.