·191 syf.··Beğendi
···Okunma: 14 Ağustos 2020 16:25 Öylesine içten ve anlamlı bir kitaptı ki, yer yer gözyaşlarımı kabartmadı değil. Kitapta da dediği gibi hayatta belki de en kötü olayların dahi hep iyi tarafını görmeliyiz. Çevirmende gayet iyi çevirmiş.
Hastalığının son evrelerini yaşarken bebekliğime geri döndüm demesi, yani gerçekten bir çok insanın yakınabileceği bir durum.
Belki de içindeki , mutluluğu görme tarzı onu bir müddet daha hayatta tuttu.