Esen

@kouyou
Puan vermedi·76 syf.··
2020 31. kitabı
Kitap genel olarak karamsar bir havaya sahipti ki bu benim en sevdiğim özelliklerinden birisi oldu. O soğuk psikolojiyi böyle kısa bir kitapta hissettirmek oldukça başarılı bir çalışma. Doğrusu Zweigtan da azı beklenmezdi bence. En sevdiğim hikaye Mürebbiye oldu.
AylakStefan Zweig · İndigo Yayınları · 20191,491 okunma
·
7 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.