Kitap genel olarak karamsar bir havaya sahipti ki bu benim en sevdiğim özelliklerinden birisi oldu. O soğuk psikolojiyi böyle kısa bir kitapta hissettirmek oldukça başarılı bir çalışma. Doğrusu Zweigtan da azı beklenmezdi bence. En sevdiğim hikaye Mürebbiye oldu.