9/10
·496 syf.··
Beğendi
·
2016 108. kitabı
Eveet bu kitapta bitti. Öncelikle kitap güzel ama ilk 3 kitaba göre biraz şey geldi. Şey işte... Neyse bu kitapta en sevdiğim nokta sadece Clary'nin gözünden yazılmayıp -neredeyse- tüm karakterlerin gözünden yazılmış olmasıydı. Hatta en sevdiğim yer Magnus ve Alec arasında geçen diyaloglar bile diyebilirim. Kısaca bir kitapta arayacağınız her şey var. Entrika, -en sevdiğim *.*- kara büyü , mecera ve heyecan yüklü bir kitap...Okuyun pişman olmazsınız. ^.^
Düşmüş Melekler ŞehriCassandra Clare · Artemis Yayınları · 20131,838 okunma
27 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.