Puan vermedi·108 syf.··
Beğendi
·
2020 11. kitabı
·
12 günde okudu
·
Okunma: 20 Eylül 2020 01:15
Bu kıtap insanı daha ilk hikayeden içine alan sıcacık bir öykü kitabı. Her hikayede sarsiliyor sonra da tanıdık bir şeyler buluyorsunuz. Kitap bitmesin diye her hikayeyi sindire sindire okudum. Belki öykülerde kendinize yüksek sesle soyleyemediginiz şeyleri duyar gibi olacaksınız. Dili sade ve anlatımı insanın dimaginda hos bir tat bırakıyor.
Nohut OdaMelisa Kesmez · İletişim Yayınları · 201910,5bin okunma
·
21 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.