Söyleyebileceğim ilk şey bu kitaptan hemen sonra Diyarbakır’ı ve ordaki gelenek ve görenkleri araştırmak olmuştu.İstanbul’dan Diyarbakır’a uzanan bir aşk hikayesi... Piraye’nin üniversiteyi kazanmasıyla başlayan bu hikaye devamında evliliğe ve sonrasını anlatmakta.Kesinlikle okunması gereken bir kitap bence.Okurken nedense ben hep ordaymışım gibi hissedip yaşadım ve kitaplardaki bu hisse bayılıyorum.Severek okuyacağınıza eminim zaten başlayınca bir çırpıda biten bir kitap.Keyifli okumalar...