·212 syf.··Beğendi
···Okunma: 13 Eylül 2020 21:05 Beyaz geceler hayalperest bir adamın dört günlük aşkını anlatan bir öyküdür.Hayalperest olan bu adamın kısacık bir aşk hayatını anlattığı ve bence sonunu hiç beklemediğim -ki bence okuyan herkes de böyle düşünmüştür - bir şekilde bitti.Bence sonu resmen ters köşeydi ve bitince şok olmuştum.Güzel bir kitaptı.İlk Dostoyevski kitabımdı ve bence güzel de bi kitaptı...