·360 syf.····Okunma: 20 Eylül 2020 11:09 Kitap ne aşırı iyi ne de aşırı kötüydü diyebilirim.Yaz günlerinde okunabilecek ama ilk 150 sayfasında sıkılabileceğiniz bir kitap.Kitabın Kapağına bakarak almıştım.Yani orta düzeyde bir kitaptı benim için.Kitap iki kişinin gözünden anlatılıyor.Babasını kaybeden Elle Wittimer hüzünlü dünyasından babasından miras kalan Yıldızalanı dizisi ile kurtulabiliyor.Zalim kardeşler mi dersin,üvey anne mi dersin balkabağı adlı bir yemek arabası mı dersin.Tüm bu özellikleriyle Sindirella masalını anımsatmıyor değil.