·128 syf.··Beğendi
···Okunma: 20 Eylül 2020 13:17 Sabahattin Ali'nin yeri her zaman ayrıdır bende. Dili, anlatımı, üslubu o kadar güzel ki, her hikayesini ve romanini ayrı bir keyifle okuyorum. Yeni Dünya kitabındaki hikayelerin hepsi birbirinden anlamlı ve ders çıkarılabilecek olanlardı. Döneminin sorunlarını, yaşayış tarzını, insan ilişkilerini vb... hepsini hikayelerinde o kadar güzel anlatmış ki sanki o dönemlerde yaşıyor gibi hissediyor ve üzülüyorsunuz.
Ehh Sabahattin Ali okumayanlar varsa bence hemen başlamalılar...