Kendi çapımda sessiz sedasız kitaplarımı ekliyorum sitede.. Bir an aklıma Yaşlı Adam ve Deniz geliyor. Aa diyorum o muazzam eseri nasıl unuturum. Heyecanla sayfayı açıyorum eklemek için. Gördüğüm manzara tüylerimi ürpertiyor. Böylesine değerli bir eseri nasıl sadece 9 kişi okuyup hakkında 0 inceleme yapılabilir ki koskoca sayfada? Hayır hayır.. Beynim bunu kabullenmek istemiyor.. Acilen buralar bu kitabı okuyan insanlarla dolmalı. Hemingway'in kemikleri sızlayacak.
.
.
.
“İhtiyar adam uyudu. Rüyasında aslanlar gördü.”