Kitaptan ufacık bir kesintiyle incelememi siz değerli okurlara sunacağım.
"En büyük gücümüz, ilerdeki daha parlak günleri hayal edebilmemiz değil, mutluluğumuzu azaltan tüm başıboş karanlık düşünce ve duyguları -her an için- kolaylıkla kovabilme gücüyle donanmış olmamızdır."
Gücünüzün farkına varmaktan, vazgeçebilmekten korkmayın. Bu kitabı kütüphaneme aldığımda sene 2018 di. Satırlarına başladığımda dahi vazgeçme korkusu doluydu içimde. Okuyamadım bu yüzden. Cesaret edemedim. Kaldırdım kütüphanemin bir köşesine. Ama bugünlerde bu satırları aklıma kazıya kazıya okudum. Ve bir kez daha yazarın satırlarına anlam verdim; ben beni sınırlamaktan kurtardığım gün büyüdüm.
..
Okumanızı şiddetle tavsiye edeceğim bir kitap. Fakat cümleler çoğu noktada fazlasıyla anlam dolu olduğu için sessiz ve sakin bir kafa ile okumakta fayda var.
...
Şimdiden iyi okumalar.