Puan vermedi·264 syf.··Beğendi
· İçindekilerin bir kısmı bile bir insanın gerçek hikayesi olma ihtimali, dünya olarak ne zorluklardan geçtiğimizi göz önüne seriyor. Anlatılan onca şey... o kadar uzak ki şimdi. Çok zaman önce de değil, 100 yıl geçmedi bu 2. Dünya savaşı üzerinden. Kitabın sonunda, hep yaptığım gibi yazarı araştırırken öğrendiğim, intiharının ardından bıraktığı notu paylaşmak istiyorum. “Her zamankinden daha uzun süre uyuyacağım. Buna sonsuzluk deyin.”