Puan vermedi·208 syf.····Okunma: 02 Ağustos 2020 00:00 Eğlenerek okuduğum bir kitap oldu. Yolculuk kavramına daha farklı bir gözle bakmamı sağladı. Yazarın gezdiği yerlerde gezmiş, tanıştığı insanlarla tanışmış, sohbet ettiği insanlarla sohbet etmiş kadar oldum. Uzun bir yolculuğa çıkıp yeri geldiğinde zorluklarla baş etme yeri geldiğinde güzelliklere kendimi teslim etme isteği doğurdu içimde. Edebi bir beklentiye girilmeden kolaylıkla ve keyifle okunabilecek bir kitap olduğunu düşünüyorum.