Bu sene için de okuyup hikâyesinden en çok etkilendiğim kitap oldu. Arkadaşımın tavsiyesiyle almıştım ve nedense bir beklentim yoktu. Başlarda kitap ilerlemiyor gibiydi ama sonra olaylar geliştikçe hobaa,hayda yok artık nidalarıyla sayfaları çevirdim. Konular ve olaylar birbirine çok güzel bağlanmış. Aslında daha önce tahmin ettiğim bir olay olduğunda bile şaşırdım. Tekrar okuyacağım kitaplar arasına çoktan girdi bence. Bu inceleme böyle övgülerle uzar da uzar. Ben çok sevdim, siz de okuyun dostlarım.