Kitap çok güzeldi. Gayet sürükleyici ve merak uyandırıcı bir kitaptı. Okurken hiç sıkılmadım. Özellikle benim gibi aksiyon, suç , polisiye, fantastik tarzı kitaplar seviyorsanız beğeniceğinizi düşünüyorum. Beni üzen en büyük şey olayın sadece tek bir karakterin etrafında dönmesi oldu, diğer karakterlerin de (Bryson, Sarah) üstünde durulsaymış çok çok daha iyi olurmuş. Tabi ki bu benim düşüncem :)