Puan vermedi·304 syf.····Okunma: 22 Eylül 2020 08:35 Bir çocuk kitabından hiç bu kadar farkındalık kazanarak ayrılacağımı tahmin edemezdim. Çocuk kitabı olduğuna bakmayın en çok biz yetişkinlerin ihtiyacı var Momo'yu okumaya..
Zaman üzerine oldukça düşündürücü bir roman.. Anda olmayı, şimdideki güzelliklerin farkına varmayı, o an ne yapıyorsan keyif alarak yapmayı hatırlatan güzel kitap..
Sabrı geçmişi düşünerek veya gelecek için endişelenerek harcamanın, bizi umutsuzluğa ve andaki güzelliklerin farkındalığından men etmeye götürmek dışında bir şeye yaramadığını anlıyorsunuz.
Zamanı yüreğinde hissetmek, yaptığın işte bir anlam bulmak ve ona anlam katmak.. Daha iyi bir gelecek, daha mutlu bir hayat için çabalarken de çevremizi ve kendimizi gülen yüzümüzden, güzel enerjimizden mahrum bırakmamak, ruhunu aslında senin için para kazanmaktan başka bir şeye yaramayan bir işe satmamak.. Zamandan tasarruf edeyim derken bir dost muhabbetinden, aileyle bir çay saatinden veya sana çok iyi gelen hayata verdiğin ufak molalardan feragat etmemek...
İşte bütün mesele bu...
İyi ki okudum