Puan vermedi·438 syf.··Beğendi
···Okunma: 22 Eylül 2020 20:45 Okudum bitti
Yaşar Kemal İnce Memed 1
Adana’yı, şiveleri , çakırdikenlerini ,vayvay köyünü öyle güzel anlatmış ki Yaşar Kemal okumadım yaşadım.
Abdi ağanın dayattığı düzene , yoksulluğa , aşağılanmaya yeter diyen İnce Memed’in destanı,aşkı. dağları mesken tutuşu şahaneydi.
Tüm seriyi okumak için sabırsızlanıyorum.
Herkese mutlu akşamlar