Bu kitabı ilk okuduğumda Robin Williams yaşıyordu ve hatta gençti yahu öyle bir geçmiş ki zaman!
Neyse defalarca kez okuyabilirim filmini de izleyebilirim ve ne yazık ki sonu hiç istenmeyecek şekilde bitiyor.
Kitaptan en bilindik ve hayatımıza işlemesini isteyipte bir türlü gerceklestiremedigimiz tabii ki de "carpe diem" felsefesi.
Ne kadar istesek de bir türlü gerceklestiremiyoruz maalesef.