Her şey iyi güzel de Canan Tan tarzı diyebileceğiniz bir kitap. Yine her Canan Tan kitabında olduğu gibi dram ön planda. "Hah, işte şimdi mutlu oldu." dediğiniz her an sözünüzü acımasızca geri alacaksınız. Özellikle belirtmem gerekir ki feminist iseniz baş karakterlere söve söve okuyacaksınız büyük ihtimalle.
Son olarak söylemek istediğim Ömer'i harcamaları tüm kitap boyu hatta kitap bittikten 6 ay sonra bile içime dert oldu. Sizin de olacak.